🎉 Gratis levering vanaf €100 · btw mogelijk 6% bij installatie

Pre-orders/backorders?

We communiceren de verwachte levertermijn en plannen de levering in zodra binnen.

Deelzendingen?

Indien een deel op voorraad is, kunnen we dit al verzenden; de rest volgt later.

Adres/leveroptie wijzigen?

Kan zolang de zending niet vertrokken is—neem tijdig contact op.

Ontvang ik updates?

Ja, per e-mail (bestelbevestiging, verzonden, afspraak, wijzigingen).

Krijg ik track & trace?

Afhankelijk van transporteur ontvangt u een verzend- of afspraakbevestiging met tracking.

Kan ik naar een afhaalpunt omleiden?

Afhankelijk van de vervoerder; volg de instructies in de track-&-trace.

Wat als ik niet thuis ben?

De vervoerder laat een bericht achter of plant een nieuwe aanbieding. Bij Wattra nemen we contact op voor een nieuwe afspraak.

Lithium-(thuis)batterijen & gevaarlijke goederen

Volgen specifieke veiligheidsregels. Je ontvangt duidelijke instructies in de afspraakmail.

Hoe leveren jullie zware/grote artikelen (pallet/maatwerk)?

We plannen dit via Wattra of een geschikte transporteur. Zorg voor vlotte toegang (stoep/poort/garage).

Kan ik een openstaand saldo (na aanbetaling) bij levering betalen?

Ja, met Bancontact of gepaste cash betaling. Het exacte restbedrag staat in je orderbevestiging.

Back to Top

Search For Products

Product has been added to your cart
//verwijderen uur op backorder//