🎉 Gratis levering vanaf €100 · btw mogelijk 6% bij installatie

Contact

retour@wattra.be (retouren) • support@wattra.be (algemene vragen)

Hoe volg ik mijn retour?

Je ontvangt e-mailupdates (ontvangen → in behandeling → afgerond). Gebruik je RMA-nummer of ordernummer bij contact.

Geldt het herroepingsrecht?

Neen. Niet van toepassing op bestellingen met btw-nummer. Contacteer ons voor een oplossing op maat.

Wat doe ik bij schade of fout levering?

Meld binnen 48 uur na levering via retour@wattra.be met foto’s (doos, binnenverpakking, product, verzendlabel). Bij onze fout/DOA regelen/vergoeden wij de retour volgens instructies.

B2B

Aankopen met btw-nummer vallen niet onder het wettelijk herroepingsrecht.

Dringende diensten & onlosmakelijk vermengd

Volledig uitgevoerde dringende diensten op jouw verzoek; goederen onlosmakelijk vermengd na levering.

Verzegelde goederen & digitale inhoud

Gezondheid/hygiëne, audio/video/software/licenties: niet retourneerbaar zodra verzegeling is verbroken of digitale levering start met jouw toestemming.

Maatwerk/gepersonaliseerd

o.a. per meter geknipte/gesneden bekabeling, voorgemonteerde/voorbedrade verdeelkasten, vooraf geconfigureerde of gelabelde hardware/EV-laadpalen.

Kan ik omruilen?

Ja. Vermeld “omruiling” in je aanvraag; we handelen dit af na ontvangst/controle. Eventueel prijsverschil wordt verrekend.

Hoe betalen jullie terug?

Via hetzelfde betaalmiddel (indien mogelijk).

Back to Top

Search For Products

Product has been added to your cart
//verwijderen uur op backorder//